ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ στην οδική γέφυρα και τον κίνδυνο που ελλοχεύει να μην παραβλέπουμε και κάτι άλλο το οποίο την καταπονεί ακόμα περισσότερο.
Θα θυμάστε τις τρύπες που είχαν ανοίξει παλιότερα σε διάφορα σημεία αλλά και την φθορά της ασφάλτου, που για να επιδιορθωθούν προσέθεσαν νέο στρώμα και ως εκ τούτου επιπλέον βάρος. Αν το αθροίσουμε, σε συνάρτηση και με τα μεγάλα φορτία που δέχεται καθημερινά από τη μεγάλη κυκλοφορία, είναι βέβαιο πως οι αντοχές της δοκιμάζονται επικίνδυνα.
Τεχνικό που ρωτήσαμε, μας είπε ότι σύμφωνα με τις προδιαγραφές το ύψος του οδοστρώματος από το κράσπεδο (δηλαδή τα πεζοδρόμια από τις δύο πλευρές) θα πρέπει να ανέρχεται στους 17 πόντους. Παρατηρώντας κανείς διαπιστώνει πως στην περίπτωση της οδικής γέφυρας Άρτας αυτό δεν εφαρμόζεται. Και δεν εφαρμόζεται διότι προστέθηκαν επιπλέον στρώσεις ασφάλτου, επομένως και βάρος. Δεν πρέπει να συνεκτιμηθούν όλοι οι παράγοντες; Όποιον και να ρωτήσετε πάντως θα πει «ναι».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ