ΣΤΗΝ συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής Ηπείρου την Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου, λόγος έγινε και για την πολύπαθη μελέτη για την κατασκευή της παράκαμψης Φιλιππιάδας και της εθνικής οδού έως την Στεφάνη.
Στην εν λόγω συνεδρίαση ο περιφερειάρχης Αλέξανδρος Καχριμάνης, προέβη στην εκτίμηση ότι αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του έτους 2025. Εξαιρετικά δύσκολη, ωστόσο, είναι η ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ, καθώς, σύμφωνα με τον κ. Καχριμάνη «έχει περιορισμένα χρήματα, αλλά θα κάνουμε ό,τι μπορούμε περισσότερο, όμως υπάρχουν οροφές…», ασκώντας παράλληλα κριτική εναντίον του υπουργείου Υποδομών και των μελετητών που αρχικά ανέλαβαν να την εκπονήσουν.
Από τον ίδιο κατέστη γνωστό ότι η Περιφέρεια προχώρησε σε αλλαγές χάραξης του δρόμου στο τμήμα στο ύψος της Φιλιππιάδας, σε σχέση με την αρχική μελέτη, γεγονός που όπως είπε «οδηγεί στη μείωση του κόστους κατασκευής», το οποίο προσδιόρισε στα 35 εκατ. ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για την ωρίμανση των απαιτούμενων μελετών του έργου η Περιφέρεια ανέθεσε τις σχετικές υπηρεσίες σε τεχνικό σύμβουλο. Η κριτική που ασκήθηκε εναντίον του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αφορά την απουσία του από το συγκεκριμένο έργο, καθώς άφησε μόνη την Περιφέρεια να… βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά. Και για την πηγή εξεύρεσης χρηματοδότησης φυσικά.
Και τί; Για ένα έργο που αποτελεί επείγουσα αναγκαιότητα καθώς, πέραν του κυκλοφοριακού φορτίου που επιβαρύνει τα μάλα την Φιλιππιάδα, αφήνει εκτός σύνδεσης την Πρέβεζα με την Ιόνια οδό, κάτι που αποτελεί πάγιο αίτημα του νομού και των πολιτών της.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ