ΕΙΝΑΙ πολλά τα λεφτά Άρη, που θάλεγε κι ο Καλογήρου.
ΚΑΙ πράγματι είναι πολλά αυτά που χάνει η παραχωρησιούχος «ΝΕΑ ΟΔΟΣ» από τα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων που αντί για την Ιόνια Οδό επιλέγουν την παλιά εθνική οδό Άρτας – Ιωαννίνων προκειμένου να μην πληρώνουν διόδια.
ΔΕΝ χρειάζεται να μυρίσει κανείς τα δάχτυλά του για να αντιληφθεί ότι πίσω από την απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να θέσει απαγορευτικό στην κυκλοφορία φορτηγών άνω των 3,5 τόνων επί της παλιάς εθνικής οδού Άρτας – Ιωαννίνων βρίσκεται η «ΝΕΑ ΟΔΟΣ», η οποία άλλωστε έχει γραφεί πως διατύπωσε σχετικό αίτημα.
ΑΥΤΟ, εν τω μεταξύ, που γίνεται με τις πινακίδες που κάνουν την εμφάνισή τους εν χορώ στην ευρύτερη περιοχή εντός και πέριξ της παλιάς εθνικής οδού, γνωστοποιώντας την απαγόρευση, δεν έχει προηγούμενο… τόσο πολύ τους πήρε ο πόνος για την παραχωρησιούχο!
ΠΡΙΝ συνεχίσουμε, έχουμε τέσσερα ερωτήματα να υποβάλλουμε προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα: Ανάλογο απαγορευτικό έχει τεθεί και για τα φορτηγά που επιλέγουν τα φέρι μπότ αντί της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου; Συμβαίνει το ίδιο για εκείνα που αντί της Ολυμπίας οδού διέρχονται από την παλιά εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου; Το απαγορευτικό ισχύει για όλες τις Περιφέρειες της χώρας που οι δρόμοι πέρασαν σε παραχωρησιούχους; Τί γίνεται με τα φορτηγά που αντί της Εγνατίας οδού διέρχονται από Κατάρα, οι αποφάσεις θα ληφθούν άραγε όταν εγκατασταθεί επισήμως η ΤΕΡΝΑ;
ΑΝ όλα αυτά δεν παραπέμπουν σε αποικιοκρατικό καθεστώς τότε ποιά;
ΟΙ νομικοί βέβαια τα γνωρίζουν καλύτερα, εμείς απλά διερωτόμαστε αν τέτοιες αποφάσεις δεν συνιστούν παραβίαση των δικαιωμάτων των πολιτών να κάνουν χρήση οποιουδήποτε Ελληνικού δρόμου χωρίς καμιά εξαίρεση, αν δεν πλήττεται η ελεύθερη βούληση στις μεταφορές και εν πάση περιπτώσει αν αυτό το χώμα δεν είναι δικό μας αλλά… δικό τους.
ΣΗΜΕΡΑ απαγόρευση των φορτηγών άνω των 3,5 τόνων στην παλιά εθνική οδό Άρτας – Ιωαννίνων, αύριο γιατί όχι στα αγροτικά, μεθαύριο στα ΙΧ και παραμεθαύριο για δίκυκλα και τρακτέρ.
ΚΑΙ κοντά σ’ αυτά γιατί όχι απόφαση για κατάργηση κυκλοφορίας σε δρόμους και παράδρομους, με παράλληλη ντιρεκτίβα για υποχρεωτική διέλευση μόνο σε αυτοκινητόδρομους που βρίσκονται στα χέρια ιδιωτών.
ΤΟΥΤΩΝ δοθέντων τερματίστε το κιόλας, επεκτείνοντας το μέτρο και για τους πεζούς επιτρέποντας την διέλευση εντός των πόλεων και κωμοπόλεων μόνο σε δρόμους με πολυκαταστήματα, πολυεθνικές και φαραωνικά εμπορικά κέντρα για να μαγνητίζουν τους πελάτες, μπουκώνοντας τα συρτάρια των ιδιοκτητών που τα παρακολουθούν από μακριά ευρισκόμενοι σε μόνιμες διακοπές πίνοντας εις υγείαν των κορόιδων.
ΓΙΑ να ικανοποιήσετε τους κάθε λογής «νταβατζήδες» που θάλεγε και ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, μην αφήνετε στην ησυχία τους ούτε τα χωριά ξεπουλώντας αγροτικούς δρόμους και φτιάξτε σύγχρονους «Αληπασάδες» για να επιβάλουν χαράτσι!
ΕΙΝΑΙ πράγματι προκλητική, πάρα πολύ προκλητική η απόφαση της απαγόρευσης να κυκλοφορούν τα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων από την παλιά εθνική οδό Άρτας – Ιωαννίνων, αλλά συνάμα και αποκαλυπτική των διαθέσεων για το μέλλον της δημόσιας περιουσίας, την οποία επί της ουσίας δείχνουν ότι επιθυμούν να ξεφορτωθούν εντελώς.
ΝΑ το κάνουν αλλά να μη νομίζουν ότι υποτιμούν σε όλους τη νοημοσύνη.