ΜΕ ένα πολύ ανθρώπινο όσο και ευαίσθητο θέμα ασχολήθηκαν οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του δημοτικού σχολείου Κρανούλας Ιωαννίνων, οι οποίοι και διακρίθηκαν παίρνοντας μέρος στον πανελλήνιο διαγωνισμό «Χαρτογραφώντας την προσβασιμότητα. Μπορεί ο συμμαθητής μου με αμαξίδιο να έρθει στο σχολείο;».
Τέσσερις όλοι κι όλοι οι μαθητές σ’ αυτή την τάξη που περιηγήθηκαν διάφορα σημεία του χωριού τους με σκοπό να εντοπίσουν αν είναι προσβάσιμα ή εμποδίζουν τα άτομα με αμαξίδια. Αποτυπώθηκαν όλα σε ψηφιακούς χάρτες με τους μαθητές να συνθέτουν τα αποτελέσματά τους. Αποτελέσματα που οδήγησαν το σχολείο στην κατάκτηση της δεύτερης θέσης πανελλαδικά.
Τίτλος των εργαστηριακών δεξιοτήτων ήταν «Κοινωνία της συμπερίληψης: Η αναπηρία ως αφορμή». Συμμετείχαν οι μαθητές: Μάριος Λιόντος, Ευάγγελος Μπέκας, Άγγελος Ντρίγιος, Λάμπρος Τζίμας και οι εκπαιδευτικοί Ανθή Παπαβασιλείου και Βασιλική Κατσάνου. Αποφάνθηκαν: «Δυστυχώς τα σημεία που εξετάσαμε δεν είναι προσβάσιμα για άτομα με αναπηρία».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ