ΕΙΧΕ πει κάτι πολύ σωστό ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος είναι αλήθεια ότι είχε πάρει και λιγάκι προσωπικά την ολοκλήρωση των εργασιών της Ιόνιας οδού, καθ’ όλα πολύπαθη βεβαίως έως τότε.

ΟΙ συντονισμένες ενέργειες έφεραν αποτέλεσμα που άλλωστε δεν μπορεί να κρυφτεί γιατί Ηπειρώτες είμαστε και τα γνωρίζουμε.
ΣΕ μια από τις πολλές επισκέψεις του στην Άρτα, λοιπόν, ο κ. Σπίρτζης σε συνομιλία που είχε με δημάρχους και άλλους φορείς διατύπωσε την πρόταση των απευθείας συνδέσεων των περιοχών του νομού με κατασκευή οδών, επιτυγχάνοντας έτσι την απευθείας πρόσβαση.
ΑΝΑΦΟΡΑ έγινε τόσο στα ορεινά όσο και στα πεδινά, παρέχοντας την δυνατότητα σ’ όλους τους Δήμους να εκμεταλλευθούν το πλεονέκτημα της Ιόνιας οδού ως πύλης εισόδου και εξόδου.
Η πρότασή του, ωστόσο, προϋποθέτει σχέδιο το οποίο σε κάθε περίπτωση θα είναι ελλιπές αν δεν αποτελέσει προϊόν συλλογικής δουλειάς, δηλαδή βουλευτών του νομού, αυτοδιοικητικών αλλά και τεχνοκρατών.
ΜΑΛΛΟΝ όμως το προχωρήσαμε πολύ διότι αν συνυπολογίσουμε την χρονική στιγμή που τα είπε όλα αυτά ο κ. Σπίρτζης πέρασαν σχεδόν έξι χρόνια χωρίς να κουνηθεί φύλλο.
ΤΙΠΟΤΑ απολύτως δεν έχει αλλάξει κι αν κρίνουμε από το αποτέλεσμα των λεγομένων του ισχύει το «ώτα μη ακουόντων», παρά το γεγονός ότι τα έκανε για το καλό μας.
ΕΠΟΜΕΝΩΣ το πρώτο και κυρίαρχο που καλούνται να σκεφθούν οι παράγοντες του τόπου είναι αν θα πρέπει να καθίσουν όλοι γύρω από ένα κοινό τραπέζι προκειμένου να σχεδιάσουν το μέλλον του νομού, μαζί και τους δρόμους.
ΕΙΝΑΙ πράγματι πολύ στενάχωρο να χύνουμε ακόμα μελάνι για το γεγονός ότι δεν μπήκαν καν οι βάσεις για την κατασκευή του δρόμου με σκοπό την σύνδεση της Ιόνιας οδού μέσω Αμμοτόπου με Τζουμέρκα και είναι επίσης θλιβερό εν έτει 2023 να αποτελεί αίτημα η κατασκευή ενός σύγχρονου δρόμου από Άρτα σε Ροδαυγή κι από κει έως τη γέφυρα Πλάκας!
ΤΑ χωριά Ρόκκα, Καλαμιά, Χαλκιάδες, Άγιος Σπυρίδων και όσα γειτνιάζουν μ’ αυτά «γλείφουν» την Ιόνια οδό, όμως για να εισέλθουν ή να εξέλθουν χρειάζεται να διανύουν ολόκληρα χιλιόμετρα, ενώ τα ίδια ισχύουν και από την πλευρά του Δήμου Νικ. Σκουφά, μέσω του οποίου θα δίνονταν διέξοδος και στον Δήμο Γ. Καραϊσκάκη.
ΑΛΛΑ μήπως και από την καρδιά της πόλης της Άρτας υπάρχει άμεση σύνδεση; Κάποιος που ξεκινάει από δω για να την συναντήσει θα πρέπει να φτάσει είτε στον Άγιο Δημήτριο Πέτα είτε στην Καμπή.
Ο αείμνηστος αρχιτέκτων του ΞΕΝΙΑ Διονύσης Ζήβας σε συνέντευξή του στον “Τ” είχε πει πως «η Άρτα θα πάει μπροστά αν γίνει προορισμός κι όχι μόνο πέρασμα».
ΚΑΛΗ και χρυσή η Ιόνια οδός όμως – δυστυχώς – δεν την αξιοποιούμε κι όσο δεν την αξιοποιούμε πολύ απλά το πέρασμα θα γίνεται με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα.
ΟΤΑΝ ένας επισκέπτης βάζει κάτω τα πλάνα του για επίσκεψη στην Ήπειρο είναι βέβαιο ότι θα τον απασχολήσουν και οι διαδρομές και παίρνοντας την Ιόνια οδό συνυπολογίζει χρόνο και ποιότητα υποδομών.
ΑΦΟΥ, λοιπόν, φτάνοντας στην Άρτα θα διαπιστώσει ότι για να φτάσει στα Τζουμέρκα θα απαιτηθεί διπλάσιος χρόνος εν μέσω μάλιστα επισφαλούς διαδρομής από το να πάει στα Ιωάννινα για ποιό λόγο να μην τα επιλέξει;
ΣΟΦΑ τα λόγια του… πέρασμα είμαστε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ