ΔΕΝ φτάνει που οι λογαριασμοί της ΔΕΗ προκαλούν «ηλεκτροσόκ» όταν οι καταναλωτές τούς παίρνουν στα χέρια τους, δεν φτάνει η ρήτρα αναπροσαρμογής και η αισχροκέρδεια των παρόχων, έχουμε από πάνω και την ταλαιπωρία δίχως έλεος!
Περασμένη Τετάρτη 3 Αυγούστου έξω από το κατάστημα Άρτας της ΔΕΗ επί της περιφερειακού οδού είχαν σχηματιστεί δύο ατέλειωτες ουρές που θα μπορούσαμε να τις χαρακτηρίσουμε… του μαρτυρίου. Γιατί; Διότι ο κόσμος περίμενε την σειρά του εν μέσω αφόρητου καύσωνα και μόνη αντίδρασή του – απόλυτα δικαιολογημένη – ήταν τα… Γαλλικά του.
Στην είσοδο υπήρχε αναρτημένη μια ταμπέλα που έγραφε ότι «λόγω ασθένειας του υπαλλήλου οι πληρωμές γίνονται μόνο με pos». Πέντε – έξι την ώρα που και εμείς περιμέναμε στην ουρά αναγκάστηκαν να φύγουν διότι πήγαν να πληρώσουν με μετρητά. Ηλικιωμένοι ήταν και μπορεί να ήρθαν από τα χωριά τους.
Διότι όπως θα γνωρίζετε τέτοιες συναλλαγές με ταχυδρομικούς διανομείς, ταχυδρομικά γραφεία και υποκαταστήματα τραπεζών που έκλεισαν, δυσκόλεψαν πολύ τη ζωή τους. Σιγά μην νοιάζονταν να τους ρωτήσουν κιόλας πώς θα μπορούσαν να βρουν άκρη! Αύριο πάλι…
Οι υπόλοιποι που δεν είχαν να αντιμετωπίσουν αυτό το βάσανο «κάηκαν» χωρίς επίσης να τους υπολογίζει κανείς. Το ταμείο νάναι καλά και να γεμίζει κι ας μαζεύει μόνο ένας υπάλληλος τα λεφτά, σε συνθήκες μάλιστα άνεσης λόγω κλιματιζόμενου χώρου.
Μα καλά τόσο δύσκολο ήταν να βρεθεί ένας άλλος υπάλληλος για να αναπληρώσει τον ασθενή; Δεν θα συνέτασσε δα και τον προϋπολογισμό του κράτους, θάβλεπε τους λογαριασμούς και θα εισέπραττε τα μετρητά. Τόσο δύσκολο ήταν;
Μόνο ως… εξόφληση του λογαριασμού λογίζεται η αξία του ανθρώπου και δαύτους κι ας καίγεται και στην ουρά! ΒΠ