«Αντιμέτωπους με τον Δήμο Αρταίων και τις τεχνικές του υπηρεσίες όπου μας “πέταξαν το μπαλάκι” της ευθύνης απένταξης του έργου από το σχολείο μας και την μεταφορά του στο Δημαρχείο», επισημαίνει σε ανακοίνωσή του το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 1ου δημοτικού σχολείου.


Ο Σύλλογος αναφέρεται στο έργο της γεωθερμίας του εν λόγω σχολείου, μεταφέροντας την άποψή του ότι το έργο δεν είναι καλό να πραγματοποιηθεί κατά την διάρκεια της σχολικής περιόδου. «Προς έκπληξή μας σήμερα (Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου) το πρωί – τονίζεται στην ανακοίνωση – ο εργολάβος ήταν στο σχολείο μαζί με την κ. Γρύλλια (διευθύντρια Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου), τον κ. Ζέρβα (γενικό γραμματέα του Δήμου) και τον αντιδήμαρχο κ. Χρηστούλη, για να αρχίσουν τις εργασίες.
Το “μπαλάκι” τώρα πήγε στην Αρχαιολογία. Θα στηθεί το εργοτάξιο, θα γίνουν οι δοκιμαστικές τομές, θα έρθει η Αρχαιολογία να ελέγξει και πριν ανοίξουν τα σχολεία… θα ξεστηθεί το εργοτάξιο, θα ρίξουν τσιμέντο στις τρύπες και όλα θα είναι όπως πριν… για να αρχίσουν τα παιδιά μαθήματα στις 10 Ιανουαρίου, διότι το έργο πήρε παράταση για το καλοκαίρι
Αναρωτιόμαστε, κύριε δήμαρχε και κυρία Γρύλλια, που αρχίζει η αλήθεια σας και που τελειώνει το ψέμα σας. Το έργο θα μείνει στο σχολείο; Θα μεταφερθεί στο Δημαρχείο (ανέκδοτο); Θα συνεχιστεί με το στήσιμο του εργοταξίου στην αυλή του σχολείου; Θα μπει η Αρχαιολογία και μετά θα σταματήσει για να συνεχιστεί το καλοκαίρι; Πήρε παράταση για το καλοκαίρι μετά από έγγραφο της κ. Γρύλλια και του δημάρχου στην Διαχειριστική Υπηρεσία; Ή πετώντας το “μπαλάκι” δεξιά και αριστερά, κύριε δήμαρχε, θα συνεχιστεί το έργο όταν τα παιδιά θα γυρίσουν στο σχολείο;
Συνεννοηθείτε μεταξύ σας και αν δεν σας κάνει κόπο στείλτε μας και γραπτώς το έγγραφο της κ. Γρύλλια προς την Διαχειριστική Υπηρεσία για παράταση για το καλοκαίρι και την θετική απάντηση που σας στάλθηκε. Αλλιώς κινδυνεύετε και εσείς και οι υπηρεσίες σας να χαρακτηριστείτε ως οι “Πινόκιο της Άρτας”».
Για το ΔΣ υπογράφουν η πρόεδρος Αλέκα Παπαχρήστου και η γραμματέας Αγλαΐα Νάτσικα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here