Η μόδα συντονίζει τις ζωές όλων μας. Είτε το θέλουμε είτε όχι μας ακολουθεί, μας ρυθμίζει την καθημερινότητά μας.
Όσο και αν κάποιοι εναντιώνονται σ’ αυτή τη μαζική κατεύθυνση και τη σωρηδόν εμπορευματοποίηση, η μόδα παίζει κυρίαρχο ρόλο παγκοσμίως. Σπίτια, έπιπλα, είδη ρουχισμού, αυτοκίνητα και τόσα πολλά είδη της ζωής μας. Μια τελευταία λέξη της είναι οι μεγάλοι αλλά και οι μικροί οίκοι να ασχολούνται με τη μόδα των κατοικίδιων. Ρούχα για όλα τα σκυλάκια και όλα τα γατάκια.
Σ’ ολόκληρη την Ευρώπη υπάρχουν 8 εκατομμύρια νοικοκυριά που έχουν κατοικίδια ζώα. Γι’ αυτό το λόγο δεν είναι περίεργο ότι τα διάφορα luxury brands στοχεύουν στο ανώτερο επίπεδο της αγοράς, επιθυμώντας να πουλήσουν αξεσουάρ υψηλών προδιαγραφών και να φορέσουν στα κατοικίδια υψηλής ραπτικής προϊόντα. Μεγάλοι οίκοι μόδας όπως Gucci, Prada, Versace, Missoni, Louis Vuitton, Ralph Lauren και Hermes, σχεδιάζουν για τους τετράποδους φίλους μας. Μπορεί να σχεδιάσουν και για συγκεκριμένες και μοναδικές ράτσες ζώων.
Μια τεράστια κερδοφόρα επιχείρηση σ’ ένα τελείως νέο έδαφος. Μετά από τις υπηρεσίες τροφίμων για κατοικίδια που είναι υπολογίσιμες με τα τεράστια ποσά που δαπανώνται, ακολουθούν πια η μόδα γι’ αυτά. Δισεκατομμύρια δολάρια δαπανώνται σε Ρωσία, Γερμανία, Πολωνία, Ιταλία και Ηνωμένο Βασίλειο για τους φίλους μας. Άρα μετά από την τροφή τους μεγαλύτερη κερδοφόρα επιχείρηση είναι τα αξεσουάρ μόδας. Διατίθενται μπουφάν Moncler Genius, πολύχρωμα πλεκτά πουλόβερ Missoni, τζιν μπουφάν Dsquared 2, κολάρο λαιμού Prada, puffer και σακάκι, εξίσου όμορφο και καλοδουλεμένο με την τσάντα χειρός και το αντίστοιχο ρούχο.
Ο οίκος Versace κατασκευάζει κρεβάτια για κατοικίδια. Η πανάκριβη εταιρεία Louis Vuitton προωθεί στην αγορά ένα αδιάβροχο, ανθεκτικό μπουφάν με φερμουάρ, για ουρίτσες κουνιστές που τους αρέσει να ταξιδεύουν με στυλ. Οι οίκοι Fendi, Armani, Hermes και Valentino, διαθέτουν αξεσουάρ για τους καλύτερους φίλους του ανθρώπου.
Στόχος όλων των εταιρειών είναι να ντύνονται λειτουργικά, μα και να ακολουθούν τον κηδεμόνα τους ντυμένα «στην τρίχα». Όπως κάποιοι θεωρούν απαραίτητο αξεσουάρ το σκυλάκι, έτσι επιθυμούν να το έχουν και ντυμένο αναλόγως. Όμως και εταιρείες πιο ευρείας κυκλοφορίας, όπως Zara και Diesel, προχώρησαν ήδη στις συλλογές για κατοικίδια.
Εξεζητημένο; Ακρότητες πλουσίων που θα τις ακολουθήσουν και όλα τα υπόλοιπα «οικονομικά στρώματα», ο καθείς με το βαλάντιό του και με την οικονομική του δυνατότητα. Το αποτέλεσμα είναι ότι εκατομμύρια ανθρώπων θα σπεύσουν πια να ακολουθήσουν τις τάσεις της μόδας. Με επώνυμα ρούχα ή με ανώνυμα, οι ιδιοκτήτες κατοικιδίων είναι μια τεράστια κερδοφόρα αγορά.
Ένα άλλο σήμα κατατεθέν όλων των εποχών είναι οι διάσημοι οίκοι μόδας να φωτογραφίζουν στις κολεξιόν τους τα ανθρώπινα μοντέλα με την παρουσία κυρίως σκύλων. Ο Ιταλός Trussardi έχει ακόμα και ως σήμα της εταιρείας του ένα πανέμορφο σκύλο.
Η μόδα γυρίζει γύρω από τα ζώα, αλλά εμπνέεται από αυτά. Δημιουργεί όμορφες εικόνες. Θαυμάζεις την ομορφιά της φύσης και των ζωντανών μοντέλων της. Καλαισθησία και χάρη στο φωτογραφικό φακό.
Μια άλλη τάση των διάσημων οίκων που δημιουργούν τη μόδα είναι να καταργούν την χρήση γούνας στις κολεξιόν τους. Οι σχεδιαστές όλο και περισσότερο γυρίζουν την πλάτη στη βαναυσότητα της γούνας. Η συνεχόμενη ενημέρωση των καταναλωτών για την αγριότητα της βιομηχανίας, βρίσκει όλο και περισσότερους θιασώτες και καταργούν οριστικά τη χρήση φυσικής γούνας.
Η βιομηχανία της μόδας στηρίζει τα ζώα. Η βιομηχανία δημιουργεί για τα ζώα. Εμπνέεται και παραδειγματίζει για χάρη τους και προς όφελός τους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ