ΣΕ αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ σε ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη (εξαιρουμένων των νησιών), οδήγησαν οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα της νέας καραντίνας, όπως προκύπτει από τα στοιχεία έρευνας της εταιρείας Nielsen.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα παρατηρήθηκαν διψήφια ποσοστά ανάπτυξης σε όλα τα φρέσκα χύμα, σε τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα, καλλυντικά, προϊόντα καθαρισμού και φροντίδας σπιτιού.
Στα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα στον τομέα των τροφίμων και ποτών, οι κατηγορίες που κινήθηκαν με υψηλότερους ρυθμούς σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή εβδομάδα, είναι οι καφέδες φίλτρου (+56,4%), το βούτυρο, τα άλευρα, αλλά και αρκετές κατηγορίες αλκοολούχων ποτών, υποδηλώνοντας πως οι καταναλωτές επιθυμούν να περάσουν δημιουργικά τον χρόνο τους στο σπίτι μαγειρεύοντας, αλλά και για να χαλαρώσουν.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ