Εν τω μεταξύ μαθαίνουμε ότι από την Ένωση Στρατιωτικών Άρτας διατυπώνεται το αίτημα για μεταφορά τους με μικρολεωφορεία και λεωφορεία 10 θέσεων και άνω από και προς την Άρτα, κυρίως για οικονομικούς λόγους, δεδομένης άλλωστε και της ακρίβειας στα καύσιμα αλλά και στα ενοίκια. Διότι εάν μια οικογένεια αποφασίσει να μετακομίσει στα Ιωάννινα, εκτός ότι είναι δύσκολο να βρει στέγη θα κληθεί να πληρώσει πολύ ακριβά το ενοίκιο.
Από την ίδια διευκρινίζεται ότι για την μετακίνηση του προσωπικού από και προς τους χώρους εργασίας η διάθεση μέσων μεταφοράς δεν αποτελεί υποχρέωση της στρατιωτικής υπηρεσίας, εντούτοις πραγματοποιείται στο πλαίσιο γενικότερης εξυπηρέτησης του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εφόσον υφίσταται η δυνατότητα διάθεσης ανάλογων μεταφορικών μέσων και η επάρκεια παγίου καυσίμων, αλλά και υπό την προϋπόθεση ότι πρόκειται να μεταφερθούν περισσότερα από πέντε άτομα, κάτι που ισχύει στην συγκεκριμένη περίπτωση.
Με το ίδιο αίτημα, λόγω διάλυσης της Μονάδος του 584 Μ/Π ΤΠ Φρουράς Άρτας και της απενεργοποίησης του στρατοπέδου «Βερσή» προτείνεται η ενεργοποίηση υπηρεσιακού λεωφορείου για την καθημερινή μετακίνηση μεγάλου αριθμού προσωπικού (άνω των 60 στελεχών) από την Άρτα προς τις Μονάδες του στρατοπέδου «Κατσιμήτρου» στο Πέραμα Ιωαννίνων.
Ταυτόχρονα ως χώρος στάθμευσης του υπηρεσιακού λεωφορείου προτείνεται ο περιβάλλον χώρος του Γ΄ Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητόδρομων Αντιρρίου – Ιωαννίνων, στην Καμπή Άρτας (ΣΕΑ Φιλιππιάδας), όπου σταθμεύει και το λεωφορείο που εξυπηρετεί το προσωπικό της Πολεμικής Αεροπορίας στο Άκτιο.
Επισημαίνεται, εξάλλου, ότι για την κάλυψη των αναγκών οδηγού υπάρχουν στελέχη βαθμού ΕΠΟΠ κάτοχοι διπλώματος λεωφορείου, οι οποίοι διαμένουν στην Άρτα. Πρόκειται για απόλυτα δικαιολογημένο αίτημα, καθώς σε αντίθετη περίπτωση αναμένεται να τιναχθεί στον αέρα ο οικογενειακός προϋπολογισμός των μετατιθέμενων από την δαπάνη εξόδων μετακίνησης. Θεωρούμε ότι τουλάχιστον η τοπική κοινωνία στηρίζει το αίτημά τους, ενώ κάτι ανάλογο μπορεί να διατυπωθεί και επισήμως από τις Αρχές του νομού.