ΔΕΝ χρειάστηκε παρά μόνο λίγο διάστημα αφότου παραδόθηκε στην κυκλοφορία ο δρόμος Τερόβου από το ύψος της Ιόνιας οδού προς Πηγάδια, για να αποκαλυφθεί η προχειρότητα με την οποία κατασκευάζονται διάφορα έργα.
Σε τμήμα του συγκεκριμένου δρόμου σημειώθηκε μια πολύ μεγάλη κατολίσθηση διακόπτοντας την κυκλοφορία. Κι αν αυτό είναι το λιγότερο κακό δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για την σημασία που δίνουν οι αρχές, και στη συγκεκριμένη περίπτωση η Περιφέρεια Ηπείρου που ανέθεσε την εργολαβία, στα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Διότι τι είδους μελέτη είναι αυτή που δεν πρόβλεψε τις πιθανές κατολισθήσεις και γιατί τέλος πάντων παρελήφθη χωρίς να εξετάζονται ενδεχόμενα σαν το συγκεκριμένο; Κι ο κάθε αδαής γνωρίζει πως αν γίνονταν τεχνικές παρεμβάσεις (πχ ένα τοιχείο) δεν θα γινόμασταν μάρτυρες αυτού του φαινομένου. Άλλο ένα ερώτημα που προκύπτει είναι το εξής: Υπάρχουν κι άλλα τέτοια σημεία του δρόμου με ορατό τον κίνδυνο κατολισθήσεων;
Ως προσωρινή παράδοση ο εν λόγω οδικός άξονας μήκους 10 χιλιομέτρων δόθηκε τον περασμένο Αύγουστο και μετά από τέσσερις μήνες τίθεται απαγορευτικό στην κυκλοφορία επειδή σημειώθηκε μεγάλη κατολίσθηση, η οποία θα είχε αποφευχθεί αν δεν παρατηρούνταν κακοτεχνία. Μα δεν γνωρίζουν ότι το ανάγλυφο στις περισσό- τερες ορεινές και ημιορεινές περιοχές της Ηπείρου έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, τα οποία οι μελετητές οφείλουν να λαμβάνουν υπόψη; Ορίστε τώρα! Κλείνει ένας ολοκαίνουργιος δρόμος μέσα στις γιορτές αναγκάζοντας τους όποιους επισκέπτες των Τζουμέρκων να διέρχονται μέσα από το χωριό Πηγάδια με εναλλακτική την 2η επαρχιακή οδό του Δήμου Βορείων Τζουμέρκων. Θα έχουν άδικο να φωνάζουν οι Πραμαντιώτες και τα γύρω χωριά για τον… μακρύ δρόμο του προορισμού των επισκεπτών στην Ιθάκη των διακοπών τους;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ