Αν ο κόμβος Καμπής είχε ξεκινήσει να κατασκευάζεται τον περασμένο Οκτώβριο θα ολοκληρώνονταν.

Η ανάδοχος εταιρεία θα μπορούσε να είχε εκμεταλλευτεί ιδιαιτέρως το διάστημα της δίμηνης καραντίνας όταν δεν υπήρχε κίνηση επί της παράκαμψης και των γύρω δρόμων, οπότε θα μπορούσε σήμερα ακόμα και να εγκαινιαστεί. Ωστόσο το έργο δεν έχει ξεκινήσει καν!

Ο εν λόγω κόμβος προγραμματίστηκε από την Περιφέρεια Ηπείρου να κατασκευαστεί στο ύψος συνάντησης της παράπλευρης σήμερα οδού (πρώην παράκαμψης) με το επαρχιακό δίκτυο Καμπής-Φιλιππιάδας, ως… σωτήριος. Κι αυτό διότι πριν μερικά χρόνια όταν το τμήμα αυτό είχε δοθεί στην κυκλοφορία, τα ατυχήματα ήταν συχνά, άλλοτε με σοβαρούς τραυματισμούς και άλλοτε με θανάτους.

Το έργο με προϋπολογισμό 480.000 ευρώ δημοπρατήθηκε από την Περιφέρεια και στις 24 Σεπτεμβρίου 2018 κατακυρώθηκε από την Οικονομική Επιτροπή στην εταιρεία «Πορφύρης Κατασκευαστική-Ενεργειακή και Σια ΕΕ», με έκπτωση 45%.

Η εγκατάσταση της εργολαβίας αναμένονταν από μήνα σε μήνα και όπως λέγονταν, την άνοιξη του 2019 θα ξεκινούσαν οι κυρίως εργασίες. Όμως πέρασε και το περυσινό καλοκαίρι χωρίς να μπουν ποτέ μπουλντόζες, με τις ερωτήσεις να διαδέχονται η μια την άλλη- και προς την εφημερίδα μας.

Τότε ήταν που επικοινωνήσαμε με τον ανάδοχο. Στις 2 Οκτωβρίου 2019, ο «Ταχυδρόμος» μετέφερε την διαβεβαίωσή του πως θα ξεκινήσει σε λίγες ημέρες χωματουργικές εργασίες. Ως αιτία της καθυστέρησης αναφέρονταν από τον κ. Αθανάσιο Πορφύρη, η αυξημένη κίνηση επί της οδού που δεν επέτρεπε, για λόγους ασφαλείας, την έναρξη της κατασκευής. Ο ίδιος επεσήμανε τότε: «Θα μειωθεί η τουριστική κίνηση τις επόμενες ημέρες και το έργο θα ξεκινήσει».

Μέσα Μαΐου του 2020 και ο κόμβος ακόμα δεν έχει ξεκινήσει. Η απορία και οι ερωτήσεις των πολιτών είναι πια κάτι παραπάνω από δικαιολογημένες. Ο «Τ» απευθύνθηκε στην Περιφέρεια Ηπείρου, αναζητώντας για μια ακόμα φορά ενημέρωση. Η απάντηση που δόθηκε μέσω Τεχνικών Υπηρεσιών και του Γραφείου Τύπου είναι πως «τοποθετήθηκαν ήδη σημάνσεις και από μέρα σε μέρα ξεκινούν εργασίες». Επιπροσθέτως, αναφέρεται ότι «υπήρξε η ανάγκη προσαρμογής επί της μελέτης στα τοπογραφικά διαγράμματα, κάτι που έγινε από τις υπηρεσίες και παράλληλα ότι ο ανάδοχος προχώρησε σε υπεργολαβία για την κατασκευή του».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ